Yenidoğan eğitimi verildi
Düzce’nin Akçakoca İlçesinde Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlenen hizmet içi eğitim programında sağlık çalışanlarına Kırım Kongo Kanamalı Ateşi ile Yenidoğan Tarama Programı hakkında bilgilendirme yapıldı.
Düzce’nin Akçakoca İlçesinde Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlenen hizmet içi eğitim programında sağlık çalışanlarına Kırım Kongo Kanamalı Ateşi ile Yenidoğan Tarama Programı hakkında bilgilendirme yapıldı.
Akçakoca İlçe Sağlık Müdürlüğü, sağlık çalışanlarının bilgi ve farkındalık düzeyini artırmaya yönelik hizmet içi eğitim faaliyetlerini sürdürüyor. Bu kapsamda İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde görev yapan Uzman Doktor Esin Sıddıkoğlu Günal tarafından sağlık personeline yönelik eğitim programı düzenlendi. Eğitimde, özellikle yaz aylarında görülme riski artan Kırım Kongo Kanamalı Ateşi ile Yenidoğan Tarama Programı konuları ele alındı. Programda hastalığın belirtileri, korunma yöntemleri, erken teşhisin önemi ve yenidoğan tarama süreçlerine ilişkin güncel bilgiler sağlık çalışanlarıyla paylaşıldı. Eğitimlerin belirli aralıklarla devam edeceği belirtildi.




Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
Avşa Adası’nda dikkatli işletme sahibinden hayat kurtaran müdahale
23.06.2026 13:55
Kiracısına ulaşamayan ev sahibinden dikkat çeken protesto
23.06.2026 13:46
GİBTÜ dev toplantıya ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor
23.06.2026 13:40
Şehit Teğmen Caner Gönyeli 2026 Tatbikatı’nın kara safhası tamamlandı
23.06.2026 13:38
ESBİM’den engelli vatandaşlara istihdam köprüsü
23.06.2026 13:38
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Şen’den anket açıklaması: "Yüzde 37-38’lerdeyiz"
23.06.2026 13:38
Tarihi Alan’da 57. Alay nöbete devam ediyor
23.06.2026 13:37
Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla buluştu
23.06.2026 13:36
