Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda 29 madalya kazandı. 23.
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda 29 madalya kazandı.
23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlendi.
Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.

Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
Avşa Adası’nda dikkatli işletme sahibinden hayat kurtaran müdahale
23.06.2026 13:55
Kiracısına ulaşamayan ev sahibinden dikkat çeken protesto
23.06.2026 13:46
GİBTÜ dev toplantıya ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor
23.06.2026 13:40
Şehit Teğmen Caner Gönyeli 2026 Tatbikatı’nın kara safhası tamamlandı
23.06.2026 13:38
ESBİM’den engelli vatandaşlara istihdam köprüsü
23.06.2026 13:38
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Şen’den anket açıklaması: "Yüzde 37-38’lerdeyiz"
23.06.2026 13:38
Tarihi Alan’da 57. Alay nöbete devam ediyor
23.06.2026 13:37
Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla buluştu
23.06.2026 13:36
