U20 Türkiye Şampiyonu Elif Akçiçek, Balkan Şampiyonası biletini aldı
U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda yarışan Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, 3 bin metre engelli kategorisinde altın madalya kazandı.
U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda yarışan Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, 3 bin metre engelli kategorisinde altın madalya kazandı.
Elif Akçiçek, Eskişehir’de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda 3 bin metre engelli yarışını birinci sırada tamamlayarak şampiyon oldu. Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu olan Elif Akçiçek, şampiyona boyunca sergilediği başarılı performansla rakiplerini geride bırakarak altın madalyanın sahibi oldu. Elde ettiği bu başarıyla milli takım adına uluslararası arenada yarışma hakkı kazanan genç atlet, 11 Temmuz’da Romanya’da düzenlenecek Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek. Türkiye şampiyonluğuna ulaşan Elif Akçiçek, Romanya’daki organizasyonda da başarılı sonuçlar elde ederek ülkesini en iyi şekilde temsil etmeyi hedefliyor.


Diğer Haberler
"Kuzeyin Adamları", Siber Vatan 2026 Türkiye Finali’nde yarıştı
25.06.2026 16:57
Rengarenk boyanan mısır yaprakları kadınların aksesuar eşyalarına dönüşüyor
25.06.2026 16:56
Mimar Sinan’ın "aşure" vasiyeti yerine getirilmeye devam ediyor
25.06.2026 16:46
BM: "Tahliye çalışmaları kapsamında Hürmüz Boğazı’ndan 57 gemi geçti"
25.06.2026 16:38
Minareye yer bulamayınca duvara tasarladılar
25.06.2026 16:35
Almanya’da termometreler 44 dereceyi gösterecek: "Hafta sonu evden çıkmayın" uyarısı
25.06.2026 16:33
Aras Kargo, Beliz Başkır’ı kadrosuna kattı
25.06.2026 16:33
Manisa’da yerli ve milli hayat kurtaran cihazlar devrede
25.06.2026 16:31