Sivrisineklere karşı eş zamanlı ilaçlama
Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlerle mücadele çalışmalarını Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde aralıksız sürdürdü.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlerle mücadele çalışmalarını Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde aralıksız sürdürdü. Vatandaşların yaz aylarını daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu geçirmesini hedefleyen ekipler, 17 ilçenin tamamında gece gündüz esasına göre yoğun bir çalışma yürütüyor.
Şehzadeler ve Yunusemre ilçe merkezlerinde gerçekleştirilen çalışmalarda, Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ve ilaçlama faaliyetlerini sürdürdü. Bu kapsamda 30 araçtan oluşan filo ile ilçe genelinde eş zamanlı gece ilaçlaması gerçekleştirildi.

"Vatandaşlarımızın sağlığı önceliğimiz"
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yürütülen çalışmaların kesintisiz devam ettiğini vurgulayarak şu ifadeleri kullandı: "Yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte haşere ve vektörle mücadele çalışmalarımızı 17 ilçemizde planlı ve bilimsel yöntemlerle sürdürüyoruz. Amacımız, vatandaşlarımızın sağlığını korumak ve yaşam kalitesini yükseltmektir. Ekiplerimiz sahada gece gündüz görev başında. Hem ilaçlama faaliyetlerimizi hem de kaynak kontrolünü titizlikle yürütüyoruz. Vatandaşlarımızdan da özellikle ev ve bahçe çevrelerinde su birikintisi oluşturmamaları konusunda hassasiyet bekliyoruz."

"141 personel 54 araç ile hizmet veriyoruz"
Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun talimatlarıyla 17 ilçede ilaçlama çalışmalarını yürüttüklerini belirterek, "Manisa’nın 17 ilçesinde 141 saha personelimiz 54 aracımız ile hizmet vermekteyiz" dedi.

Ne zaman sorunları olsa Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin gece gündüz demeden müdahale ettiğini belirten Güzelyurt Mahalle Muhtarı Aynur Tava, "Park ilaçlamaları olsun nerede ne sorun varsa müdahale ettiler. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Yağmurların çok olmasından dolayı sinek sorunu yaşadık. Bu sene yaşanan yoğun yağışlar dolayısıyla sinek sorunumuz oldu ama yapılan ilaçlamadan dolayı bu sorunumuz azaldı. Başta Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu olmak üzere ilaçlama ekiplerimize çok teşekkür ediyorum" dedi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, vektörle mücadele çalışmalarının il genelinde program dahilinde kesintisiz şekilde devam edeceğini bildirdi.



Diğer Haberler
Başkan Akın: "BALMEK kursları beldelere ve kırsala yayılacak"
28.06.2026 11:58
YEDAM uzmanından ailelere hayat kurtaran uyarı: "Bir kereden çok şey olur"
28.06.2026 11:46
Mereto Dağında yaz ortasında kartopu keyfi
28.06.2026 11:41
Kilisli genç ustadan patentli közde dondurma
28.06.2026 11:40
İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor
28.06.2026 11:39
Bozcaada’ya yazın o araçların geçişleri yasaklandı
28.06.2026 11:39
Sakarya’da nehir ve göletlerdeki kaçak ağlar tek tek toplanıyor
28.06.2026 11:38
Sakarya’da denize girişler yasaklandı
28.06.2026 11:04