Sivas’ın dört bir yanında birlik ve bereketin simgesi aşure dağıtıldı
Sivas kent merkezinin yanı sıra birçok ilçede birlik ve bereketin sembolü olan aşure dağıtıldı. Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayının onuncu günü nedeniyle aşure dağıttı. Kale Camii ve Meydan Camii önünde stant açan Vakıflar Bölge Müdürlüğü çalışanları, vatandaşlara aşure ikram etti.
Sivas kent merkezinin yanı sıra birçok ilçede birlik ve bereketin sembolü olan aşure dağıtıldı.
Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayının onuncu günü nedeniyle aşure dağıttı. Kale Camii ve Meydan Camii önünde stant açan Vakıflar Bölge Müdürlüğü çalışanları, vatandaşlara aşure ikram etti. Birlik ve bereketin sembolü olarak kabul edilen aşure, vatandaşların beğenisini topladı. Kent merkezinin yanı sıra birçok ilçede de aşure dağıtıldı. Gürün ilçesi Hayrani Baba Camii önünde 600 kişilik aşure dağıtılırken, Şarkışla ilçesinde bin 500 kişiye aşure ikram edildi.
Anadolu’nun El Hamrası’nda da aşure dağıtıldı
UNESCO Dünya Miras Listesi’nde yer alan ve birçok turisti ağırlayan Divriği Ulu Camii’de de aşure dağıtıldı. Cami cemaatinin yanı sıra turistlere aşure ikram edildi. İlçe Müftüsü Mustafa Şahin, Muharrem ayının manevi değerlerine dikkat çekerek aşurenin asırlardır birlik, beraberlik, kardeşlik ve paylaşma kültürünün önemli bir simgesi olduğunu ifade etti.
Diğer Haberler
Serdal Adalı: "Beşiktaş taraftarına Euroleague yakışırdı"
26.06.2026 14:59
Sivas’ta vatandaşlara aşure dağıtıldı
26.06.2026 14:57
Rusya’dan Anchorage Zirvesi çıkışı: "Ortada bir anlaşma olmadığını iddia etmek pek şık bir davranış değil"
26.06.2026 14:54
Hastanedeki sınıf ve odalarında karne sevinci yaşadılar
26.06.2026 14:54
Türkiye’den Venezuela’ya yardım eli: 2 askeri kargo uçağı bölgeye hareket etti
26.06.2026 14:54
Yangında hayatını kaybeden engelli 3 kardeş toprağa verildi
26.06.2026 14:43
Mersinli şehit Kenan Şahin son yolculuğuna uğurlandı
26.06.2026 14:42
Fenerbahçe, hazırlıklarını sürdürdü
26.06.2026 14:39