Salihli’nin organik çileği ilgi odağı oldu
Manisa’nın Salihli ilçesine bağlı Gökeyüp Mahallesi’nde organik tarım yöntemleriyle yetiştirilen çilekler, doğal aroması ve pestisitsiz üretimiyle dikkat çekiyor.
Manisa’nın Salihli ilçesine bağlı Gökeyüp Mahallesi’nde organik tarım yöntemleriyle yetiştirilen çilekler, doğal aroması ve pestisitsiz üretimiyle dikkat çekiyor. Resmi Organik Tarım Sertifikası kapsamında üretilen çilekler, sağlıklı ve güvenilir gıda arayan tüketicilerin tercihleri arasında yer alıyor.
Kimyasal gübre ve tarım ilacı kullanılmadan yetiştirilen Gökeyüp çilekleri, organik üretim standartlarına uygun şekilde üretiliyor. Üretim sürecinin her aşaması denetlenirken, ürünlerin doğal yapısının korunmasına özen gösteriliyor.

Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Gökeyüp Mahallesi’nde yetiştirilen çileklerin günlük olarak hasat edildiği belirtildi. Hasat edilen ürünlerin doğrudan üreticiler aracılığıyla veya güvenilir organik pazarlarda tüketicilerle buluşturulduğu ifade edildi.
Pestisit içermeyen ve kendine özgü aromasıyla öne çıkan Gökeyüp çileğinin, doğal lezzetini koruyarak sofralara ulaştığı kaydedildi. Organik üretim anlayışıyla yetiştirilen çileklerin hem üreticiye hem de tüketiciye önemli katkı sağladığı vurgulandı.






Diğer Haberler
BTK Akademi 21 ilde geleceğin teknolojileri için eğitim verecek
25.06.2026 10:54
Beyaz eşya toplam satışları Mayıs’ta yüzde 19 düştü
25.06.2026 10:54
ABD’den Türkiye’ye şifa için geldi
25.06.2026 10:52
Van’da ceviz büyüklüğünde dolu yağışı
25.06.2026 10:51
Yırtık, yanık ve sökük elbiselerin doktoru terzi Mehmet Ali amca
25.06.2026 10:49
Bolu’da yasak dinlemeyen avcılar kamerada: Serpme ağ ile balık avladılar
25.06.2026 10:46
Yaklaşık 18 milyon öğrenci yarın yaz tatiline çıkacak
25.06.2026 10:46
Gebze’deki çöken bina ile ilgili nihai rapor savcılığa sunuldu
25.06.2026 10:46