Minikler minderde kozlarını paylaştı
Erzurum Güreş İl Temsilciliği faaliyet programı kapsamında düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirildi. 8, 9, 10, 11, 12, 13 ve 14 yaş kategorilerinde toplam 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti.
Erzurum Güreş İl Temsilciliği faaliyet programı kapsamında düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirildi.
8, 9, 10, 11, 12, 13 ve 14 yaş kategorilerinde toplam 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti. Kategorilerinde birinci olan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Ankara’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.

Türkiye Şampiyonası’nda Erzurum’u temsil edecek 76 sporcunun belirlendiği organizasyonda, Vali Aydın Baruş 38 kilogram kategorisinde dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti.
Konu ile ilgili Erzurum Valiliği tarafından yapılan açıklamada, "Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz" denildi.



Diğer Haberler
Usta oyuncu Kadir İnanır için cenaze töreni düzenleniyor
28.06.2026 16:25
Ayder’de boğa güreşleri heyecanı yaşandı
28.06.2026 16:24
BAİBÜ’den Türkiye’ye örnek olacak şenlik: 2 bin 500 personel ailesiyle birlikte kampüste buluştu
28.06.2026 16:24
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Bu soykırımın hesabı hiç şüphe yok ki sorulacak"
28.06.2026 16:23
A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek maçı hazırlıklarını sürdürdü
28.06.2026 16:11
Cedi Osman: "Bu iki maçı da kazandığımız takdirde çok önemli bir avantaj sağlamış olacağız"
28.06.2026 16:02
Silivri’deki yangında sağlık görevlisinin küçük kıza maske uyarısı gülümsetti
28.06.2026 16:00
Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. İstişare Toplantısı’nın ardından Sapanca’dan ayrıldı
28.06.2026 15:59