Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. İstişare Toplantısı’nın ardından Sapanca’dan ayrıldı
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı. Sapanca ilçesinde "Çeyrek Asırlık Destan AK Parti" temasıyla düzenlenen 33.
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı.
Sapanca ilçesinde "Çeyrek Asırlık Destan AK Parti" temasıyla düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan kapanış konuşmasının ardından Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin giriş bölgesinde vatandaşların ısrarı üzerine yanlarına giderek sohbet edip fotoğraf çekildi. Daha sonra Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan İstanbul’a doğru yola çıktı.








Diğer Haberler
Usta oyuncu Kadir İnanır için cenaze töreni düzenleniyor
28.06.2026 16:25
Ayder’de boğa güreşleri heyecanı yaşandı
28.06.2026 16:24
BAİBÜ’den Türkiye’ye örnek olacak şenlik: 2 bin 500 personel ailesiyle birlikte kampüste buluştu
28.06.2026 16:24
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Bu soykırımın hesabı hiç şüphe yok ki sorulacak"
28.06.2026 16:23
A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek maçı hazırlıklarını sürdürdü
28.06.2026 16:11
Cedi Osman: "Bu iki maçı da kazandığımız takdirde çok önemli bir avantaj sağlamış olacağız"
28.06.2026 16:02
Silivri’deki yangında sağlık görevlisinin küçük kıza maske uyarısı gülümsetti
28.06.2026 16:00
100. Gazi Koşusu’na yoğun ilgi
28.06.2026 15:58