Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı
Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa’da çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu.
Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa’da çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu.
OGM’nin resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Manisa’nın Soma ilçesinde meydana gelen yangına ekiplerin hızlı şekilde müdahale ettiği ve yangının kontrol altına alındığı bildirildi.
Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekilerek, vatandaşlardan orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi. Orman Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında yangın riskinin arttığını hatırlatarak, ormanların korunması için herkesin gerekli hassasiyeti göstermesi çağrısında bulundu.

Diğer Haberler
BTK Akademi 21 ilde geleceğin teknolojileri için eğitim verecek
25.06.2026 10:54
Beyaz eşya toplam satışları Mayıs’ta yüzde 19 düştü
25.06.2026 10:54
ABD’den Türkiye’ye şifa için geldi
25.06.2026 10:52
Van’da ceviz büyüklüğünde dolu yağışı
25.06.2026 10:51
Yırtık, yanık ve sökük elbiselerin doktoru terzi Mehmet Ali amca
25.06.2026 10:49
Bolu’da yasak dinlemeyen avcılar kamerada: Serpme ağ ile balık avladılar
25.06.2026 10:46
Yaklaşık 18 milyon öğrenci yarın yaz tatiline çıkacak
25.06.2026 10:46
Gebze’deki çöken bina ile ilgili nihai rapor savcılığa sunuldu
25.06.2026 10:46