Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi’nden yıl sonu sanat sergisi
Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi tarafından düzenlenen 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi, düzenlenen törenle açıldı. Kırıkkale Bilim Merkezi’nde gerçekleştirilen serginin açılışına Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, veliler ve öğrenciler katıldı.
Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi tarafından düzenlenen 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi, düzenlenen törenle açıldı.
Kırıkkale Bilim Merkezi’nde gerçekleştirilen serginin açılışına Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, veliler ve öğrenciler katıldı. Serginin açılış kurdelesi Belediye Başkanı Ahmet Önal tarafından kesildi. Programda, serginin hazırlanmasında emeği bulunan resim öğretmeni Veysel Ürkmez’e plaket ve çiçek takdim edildi.

Sergiyi gezen Başkan Önal, 9 aylık eğitim sürecinin ardından 4 sınıfta eğitim alan 35 öğrencinin hazırladığı eserleri inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Öğrenciler ve eğitmenlerle sohbet eden Önal, Bilim Merkezi ekibini, eğitmenleri ve öğrencileri tebrik ederek, çocukların sanatla iç içe yetişmesinin önemine dikkat çekti.
Serginin 14 gün ziyaretçilere açık kalacağı bildirildi.


Diğer Haberler
CHP Grup Başkanı Özgür Özel: "Cumhuriyet Halk Partisi’ne, adayına, kurumuna, liderine darbe yapıyorlar"
27.06.2026 19:55
1903 Düzce Beşiktaşlılar Derneği’nden karne şenliği
27.06.2026 19:52
Rize’de denizde hortum
27.06.2026 19:29
Vietnam’da ilk Ulusal Yarı İletken Çip Üretim Destek Merkezi kuruldu
27.06.2026 19:27
Bakan Memişoğlu’ndan "Yerli Kalp Akciğer Makinesi" paylaşımı
27.06.2026 18:37
Fenerbahçe’de yönetim ve futbolcular öğle yemeğinde bir araya geldi
27.06.2026 18:13
Ömer Çelik: "Terörsüz Türkiye’de yeni bir aşamadayız"
27.06.2026 18:10
AK Parti Sözcüsü Çelik: "Barışın son saldırıları ile riske girdiğini görüyoruz"
27.06.2026 17:57