Fenerbahçe’de yönetim ve futbolcular öğle yemeğinde bir araya geldi
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmalarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmalarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.
Yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan ve yönetim kurulu, yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti. Öğle yemeğinin ardından Başkan Aziz Yıldırım, Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Diğer Haberler
Ömer Çelik: "Terörsüz Türkiye’de yeni bir aşamadayız"
27.06.2026 18:10
AK Parti Sözcüsü Çelik: "Barışın son saldırıları ile riske girdiğini görüyoruz"
27.06.2026 17:57
Temmuza sayılı günler kala Yüksekova’da karla mücadele: 5 metrelik kar tünellerinde zorlu mesai
27.06.2026 17:50
Elazığspor’a Konyaspor’dan transfer
27.06.2026 17:44
Beyoğlu’nda bir bar işletmesi kapatıldı
27.06.2026 17:43
Irak Başbakanı Zeydi: "Petrol üretimini günlük 7 milyon varile çıkarmayı hedefliyoruz"
27.06.2026 17:42
Büyükçekmece’de can dostları sahiplendirme festivali
27.06.2026 17:28
Eski milli futbolcu Yusuf Şimşek’in acı günü
27.06.2026 17:25