İnegöl’de sağlık ve eğitim için imzalar atıldı
Bursa’nın İnegöl ilçesinde hayırseverler tarafından yaptırılacak aile sağlığı merkezi ile 16 sınıflı okul binasına ilişkin bağış protokolleri düzenlenen törenle imzalandı.
Bursa’nın İnegöl ilçesinde hayırseverler tarafından yaptırılacak aile sağlığı merkezi ile 16 sınıflı okul binasına ilişkin bağış protokolleri düzenlenen törenle imzalandı.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız başkanlığında gerçekleştirilen törende, İnegöl’de sağlık ve eğitim alanında hayata geçirilecek iki önemli yatırım için bağış protokolleri imza altına alındı. Protokoller kapsamında, İnegöl Kemalpaşa Mahallesi’nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi inşa edilecek. Akhisar Mahallesi’nde ise hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 sınıflı okul binası yaptırılacak. İmza törenine, hayırseverler Talha Timur Han ile Saffet Altunal’ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer katıldı.

Vali Erol Ayyıldız, Bursa’nın gelişimine ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılmasına katkı sunan hayırseverlere teşekkür ederek, sağlık ve eğitim alanında gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl ve Bursa için hayırlı olmasını temenni etti.

Diğer Haberler
"Kuzeyin Adamları", Siber Vatan 2026 Türkiye Finali’nde yarıştı
25.06.2026 16:57
Rengarenk boyanan mısır yaprakları kadınların aksesuar eşyalarına dönüşüyor
25.06.2026 16:56
Mimar Sinan’ın "aşure" vasiyeti yerine getirilmeye devam ediyor
25.06.2026 16:46
BM: "Tahliye çalışmaları kapsamında Hürmüz Boğazı’ndan 57 gemi geçti"
25.06.2026 16:38
Minareye yer bulamayınca duvara tasarladılar
25.06.2026 16:35
Almanya’da termometreler 44 dereceyi gösterecek: "Hafta sonu evden çıkmayın" uyarısı
25.06.2026 16:33
Aras Kargo, Beliz Başkır’ı kadrosuna kattı
25.06.2026 16:33
U20 Türkiye Şampiyonu Elif Akçiçek, Balkan Şampiyonası biletini aldı
25.06.2026 16:32