Fenerbahçe, Topuk Yaylası’nda hazırlıklarını sürdürüyor
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü. Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü.
Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, daha sonra antrenmanın bir bölümünü de saha kenarından takip etti.

Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde salonda gerçekleştirilen core çalışmasının ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, devamında 2 gruba ayrılarak dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. İdman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla noktalandı.
Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.





Diğer Haberler
Amed Sportif Faaliyetler, David Bates’i açıkladı
26.06.2026 23:18
Bakan Fidan: "Kanada ile iş birliğimizi her alanda daha da geliştirmek için çalışmaya devam edeceğiz"
26.06.2026 23:01
Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi alınan önlemleri denetledi
26.06.2026 22:59
MSB: "Ülkemizin yardım elini Venezuela’ya ulaştırıyoruz"
26.06.2026 22:51
Sınırda karne sevinci bisiklet hediyesiyle taçlandı
26.06.2026 22:47
AK Parti Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı Yayman’dan Kadir İnanır için başsağlığı mesajı
26.06.2026 22:41
"Eskil Tuz Gölü Uluslararası Kültür Festivali" 25 ülkenin büyükelçilerinin katılımıyla başladı
26.06.2026 22:41
CHP Grup Başkanı Özel, Diyarbakır’da Gülistan Doku’nun ailesiyle görüştü
26.06.2026 22:38