Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti. Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.
Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.
Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.
Diğer Haberler
Tahkim Kurulu’ndan, Mert Hakan Yandaş açıklaması
27.06.2026 20:55
Ankara Keçiörengücü’nün yeni sezon hazırlıkları başladı
27.06.2026 20:30
Almanya’da sıcaklık rekoru 41,5 santigrat dereceyle bir kez daha kırıldı
27.06.2026 20:18
Afyonkarahisar’da ata sporu coşkusu: Pehlivanlar er meydanına çıktı
27.06.2026 20:06
Rize’de denizde çıkan hortum böyle görüntülendi
27.06.2026 20:05
Hayatını kaybeden 12 yaşındaki Güneş için adalet çağrısı: "Başka Güneşler sönmesin"
27.06.2026 20:04
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz, Sakarya’da Hafızlık İcazet Merasimi’ne katıldı
27.06.2026 20:03
CHP Grup Başkanı Özgür Özel: "Cumhuriyet Halk Partisi’ne, adayına, kurumuna, liderine darbe yapıyorlar"
27.06.2026 19:55