Bursa’da anne ve bebeğine otobüs çarptı: 2 yaralı
Bursa’da karşıdan karşıya geçmeye çalışan kadın ile bebeğine halk otobüsünün çarpması sonucu anne ve bebek yaralandı. Kadının yanında bulunan diğer çocuklar ise kazayı yara almadan atlattı. Kaza, merkez Osmangazi ilçesi Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi’nde meydana geldi.
Bursa’da karşıdan karşıya geçmeye çalışan kadın ile bebeğine halk otobüsünün çarpması sonucu anne ve bebek yaralandı. Kadının yanında bulunan diğer çocuklar ise kazayı yara almadan atlattı.
Kaza, merkez Osmangazi ilçesi Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, karşıdan karşıya geçmek isteyen kadın ile bebeğine seyir halindeki halk otobüsü çarptı.

Çarpmanın etkisiyle kadın ve bebek yaralanırken, çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan yaralılar, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kadının yanında bulunan çocuklar kazayı yara almadan atlatırken, olayın ardından büyük korku yaşadı.

Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.



Diğer Haberler
Fenerbahçe’de yönetim ve futbolcular öğle yemeğinde bir araya geldi
27.06.2026 18:13
Ömer Çelik: "Terörsüz Türkiye’de yeni bir aşamadayız"
27.06.2026 18:10
AK Parti Sözcüsü Çelik: "Barışın son saldırıları ile riske girdiğini görüyoruz"
27.06.2026 17:57
Temmuza sayılı günler kala Yüksekova’da karla mücadele: 5 metrelik kar tünellerinde zorlu mesai
27.06.2026 17:50
Elazığspor’a Konyaspor’dan transfer
27.06.2026 17:44
Beyoğlu’nda bir bar işletmesi kapatıldı
27.06.2026 17:43
Irak Başbakanı Zeydi: "Petrol üretimini günlük 7 milyon varile çıkarmayı hedefliyoruz"
27.06.2026 17:42
Büyükçekmece’de can dostları sahiplendirme festivali
27.06.2026 17:28