Yakutiye Belediyesi Cuma Namazı çıkışı aşure dağıttı
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı. Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk.
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.
Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah’tan niyaz ediyoruz" dedi.






Diğer Haberler
AFAD, TPIC personelini muhtemel KBRN tehlikelerine karşı hazırladı
26.06.2026 15:29
Elazığ’da asfalta beton döken firmaya 839 bin TL ceza yazıldı
26.06.2026 15:24
Aliağa Petkimspor, Tibet Görener’i kadrosuna kattı
26.06.2026 15:22
Danimarka’da bir kez daha ezanın yasaklanması gündemde
26.06.2026 15:19
Venezuela’ya yardım yağıyor
26.06.2026 15:13
Bir cenaze, tek parti, 2 genel başkan
26.06.2026 15:09
Türkiye ve ABD Futbol Federasyonu başkanları bir araya geldi
26.06.2026 15:08
Okul saldırısında yaralanan öğrencilere karneleri evlerinde verildi
26.06.2026 15:06