Uşak’ta 30 ton bozuk ve tarihi geçmiş gıda ele geçirildi
Uşak’ta bir depoda ele geçirilen 30 ton 600 kilogram tarihi geçmiş ürünle ilgili 2 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.
Uşak’ta bir depoda ele geçirilen 30 ton 600 kilogram tarihi geçmiş ürünle ilgili 2 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ile İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, bozuk ve son kullanma tarihi geçmiş gıda ürünlerinin piyasaya sürülmesinin önlenmesine yönelik çalışma başlattı. Bu kapsamda bir gıda deposunda yapılan aramalarda 29 ton bozuk ve tarihi geçmiş çikolata ile 1 ton 600 kilogram bozuk ve tarihi geçmiş konserve ürün ele geçirildi.

Ele geçirilen toplam 30 ton 600 kilogram gıda ürünü, imha edilmek üzere İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Operasyon kapsamında Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) isimli şüpheliler hakkında "Bozulmuş veya değiştirilmiş gıda veya ilaçların ticareti" suçundan adli işlem başlatıldığı öğrenildi.



Diğer Haberler
Aras Kargo’dan orta oyuncu takviyesi
25.06.2026 11:29
KKTC 5. Cumhurbaşkanı Ersin Tatar: "MÜSİAD, iş dünyasında bizlerin temsilcisidir"
25.06.2026 11:29
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu: "Aşura gününün siyasi polemiklere, gerilimlere, kavgalara konu edilmesine müsaade etmeyeceğiz"
25.06.2026 11:27
Doğa Öncüleri Programı’nda gençler projelerini paylaştı
25.06.2026 11:27
Beyaz Saray’dan İran savaşı ve çeşitli projeler için 87,6 milyar dolarlık ek bütçe talebi
25.06.2026 11:27
Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde EBUS ile akciğer hastalıklarında erken teşhis dönemi
25.06.2026 11:26
KUZKA desteğiyle kuruldu, komşu ilçelere bile istihdam sağlıyor
25.06.2026 11:23
Mersin’de otizmli çocuğa şiddet kamerada: Öğretmen tutuklandı
25.06.2026 11:23