Türkeli’de 42 öğretmene başarı belgesi
Sinop’un Türkeli ilçesinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılında öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine katkı sağlayan 42 öğretmen, düzenlenen törenle başarı belgesiyle ödüllendirildi.
Sinop’un Türkeli ilçesinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılında öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine katkı sağlayan 42 öğretmen, düzenlenen törenle başarı belgesiyle ödüllendirildi.
"Eğitim Çalışanları Ödül Değerlendirme Kriterleri" projesi kapsamında, 2025-2026 eğitim-öğretim yılında öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine sağladıkları katkılar dolayısıyla 42 öğretmen başarı belgesine layık görüldü. Türkeli’nde düzenlenen törende başarı belgeleri öğretmenlere takdim edildi.

Törende konuşan İlçe Kaymakamı Cezmi Kandemir, eğitim camiasına özveriyle hizmet eden öğretmenleri tebrik ederek, öğrencilerin gelişimine sundukları katkılar dolayısıyla teşekkür etti. Öğretmenlere iyi tatiller dileyen Kandemir, yeni eğitim-öğretim yılında da aynı özveri ve başarıyla çalışmalarını sürdürmeleri temennisinde bulundu.






Diğer Haberler
İş Bankası şubeleri karnelerini alan çocukları bekliyor
26.06.2026 10:57
Gaziantep’te 680 bini aşkın öğrenci karne heyecanı yaşadı
26.06.2026 10:57
Alaşehir’de çiftçilere son uyarı
26.06.2026 10:57
Erdemir, çeliği sanatla buluşturan genç yetenekleri ödüllendirdi
26.06.2026 10:51
Karlı yollar göçerler için açılıyor
26.06.2026 10:47
Siirt’te özel bireylerin azmi "Cudivivor" yarışmasıyla ekranlara taşınıyor
26.06.2026 10:44
Karne gününde öğrencilere ücretsiz 1 ton balık ekmek
26.06.2026 10:38
Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri hesaplara yatırıldı
26.06.2026 10:37