Logo
Logo
TRABZON

Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı

📅 22.06.2026 14:28 İHA

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu. Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Aşure dağıtımına Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ile birlikte İran’ın Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, BBP İl Başkanı Adem Aydın ve AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan da katıldı. Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan 3 bin kase aşure, vatandaşlara ikram edildi.

Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı

Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek "Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Kardeşlik duygularının pekiştiği, beraberliğimizin güçlendiği bu günler bizler için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yüce Rabbim, bağlarımızın daha da güçlendiği nice Muharrem aylarına bizleri ulaştırsın" dedi.

Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.

Diğer Haberler