TMO’da ilk hububat ödemeleri çiftçilerin hesaplarına yatırıldı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) 3 Haziran’da başlayan hububat alımlarında ilk ödemelerin üreticilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) 3 Haziran’da başlayan hububat alımlarında ilk ödemelerin üreticilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu.
Bakan Yumaklı, resmi sosyal medya hesabından TMO’nun 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına bugün aktarıldığını açıkladı. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımların hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacağının altını çizen Yumaklı, TMO’nun kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacağını söyledi. Yumaklı ayrıca, ürün bedellerini 21’inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına aktarmaya devam edeceklerini belirterek, çiftçinin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceklerini vurguladı.
Diğer Haberler
Türkiye’nin kalkınmasında toplumsal barış vurgusu
25.06.2026 14:29
Bakan Memişoğlu: "İlk gebeliğini yaşayan anne adaylarımıza 22 bin 952 gebemize birebir destek ulaştırdık"
25.06.2026 14:26
Samsun’da 253 bin öğrenci karne heyecanı yaşayacak
25.06.2026 14:17
Kastamonu’da doğaya bin 200 kınalı keklik salındı
25.06.2026 14:16
"İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak"
25.06.2026 14:16
Geleneksel çömlekçilik minik ellerde hayat buldu
25.06.2026 14:10
Bakan Bolat: "Türkiye ile Latin Amerika arasındaki ticaret hacmi 25 yılda 18 kat artarak 16,4 milyar dolara yükseldi"
25.06.2026 14:09
Fatih Karagümrük, Marco Silvestri’yi kadrosuna kattı
25.06.2026 14:08