Tavşanlı’da geleceğin sağlıkçıları kep fırlattı
Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinde, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tavşanlı Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileri düzenlenen törenle mezuniyet coşkusu yaşadı.
Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinde, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tavşanlı Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileri düzenlenen törenle mezuniyet coşkusu yaşadı.
Tavşanlı Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirilen mezuniyet programına, Tavşanlı Kaymakamı Ömer Faruk Özdemir, DPÜ Rektör Vekili Prof. Dr. Sezgin Zeren ve ilçe protokol üyelerinin yanı sıra çok sayıda akademisyen, öğrenci ve aile katıldı. Büyük bir heyecanın yaşandığı törende, öğrencilere mezuniyet belgeleri takdim edildi.
"Emeklerin Taçlandırıldığı Özel Bir An"

Törende konuşan Tavşanlı Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Fatih Sanver, sağlık hizmetleri alanında geleceğin güçlü kadrolarını yetiştirmekten gurur duyduklarını belirterek, "Sağlık hizmetleri alanında önemli görevlere hazır olduğumuzu kanıtlıyoruz. Bugün, emeklerin taçlandırıldığı özel bir andır. Bu başarıda en büyük pay sahibi olan, çocuklarından hiçbir fedakarlığı esirgemeyen değerli ailelerimize yürekten teşekkür ediyorum" dedi.
"Yeni bir başlangıcın habercisi"
Törene katılarak bir konuşma gerçekleştiren DPÜ Rektör Vekili Prof. Dr. Sezgin Zeren, mezuniyet törenlerinin bir vedadan ziyade yepyeni bir başlangıcın habercisi olduğunu vurguladı. Mezuniyet coşkusunu gençlerle ve aileleriyle birlikte paylaşmaktan büyük memnuniyet duyduğunu ifade eden Zeren, konuşmasının ardından okul birincisine başarı belgesini takdim etti.

Dönem birincisinden duygusal konuşma
Okulu birincilikle bitiren Fizyoterapi Bölümü mezunu Melike Konya ise tüm mezun arkadaşları adına yaptığı konuşmada büyük bir mutluluk ve gurur yaşadığını ifade ederek şunları söyledi:
"Bugün hayatımızın en önemli dönüm noktalarından birindeyiz. En zor anlarımızda yanımızda olan, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen ailelerimize sonsuz teşekkürler sunuyorum. Bu diplomada sizlerin sevgisi ve duaları var. Bizlere sadece mesleki bilgi aşılamayan; sorgulamayı, araştırmayı ve insan hayatının değerini öğreten kıymetli hocalarımıza da şükran borçluyuz."

Protokol üyelerinin dereceye giren diğer öğrencilere ve mezunlara başarı belgelerini takdim etmesinin ardından tarihi anlar yaşandı. Geleceğin sağlıkçılarının keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla tören sona erdi.

Diğer Haberler
Aras Kargo’dan orta oyuncu takviyesi
25.06.2026 11:29
KKTC 5. Cumhurbaşkanı Ersin Tatar: "MÜSİAD, iş dünyasında bizlerin temsilcisidir"
25.06.2026 11:29
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu: "Aşura gününün siyasi polemiklere, gerilimlere, kavgalara konu edilmesine müsaade etmeyeceğiz"
25.06.2026 11:27
Doğa Öncüleri Programı’nda gençler projelerini paylaştı
25.06.2026 11:27
Beyaz Saray’dan İran savaşı ve çeşitli projeler için 87,6 milyar dolarlık ek bütçe talebi
25.06.2026 11:27
Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde EBUS ile akciğer hastalıklarında erken teşhis dönemi
25.06.2026 11:26
KUZKA desteğiyle kuruldu, komşu ilçelere bile istihdam sağlıyor
25.06.2026 11:23
Mersin’de otizmli çocuğa şiddet kamerada: Öğretmen tutuklandı
25.06.2026 11:23