Susurluk’ta çıkan ot yangını söndürüldü
Balıkesir’in Susurluk ilçesinde otoyol viyadüğü mevkisinde çıkan ot yangını, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Edinilen bilgiye göre yangın, Susurluk ilçesi Yahyaköy Mahallesi’nde bulunan otoyol viyadüğü mevkisindeki otluk alanda meydana geldi.
Balıkesir’in Susurluk ilçesinde otoyol viyadüğü mevkisinde çıkan ot yangını, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.
Edinilen bilgiye göre yangın, Susurluk ilçesi Yahyaköy Mahallesi’nde bulunan otoyol viyadüğü mevkisindeki otluk alanda meydana geldi. Alandan alev ve dumanların yükseldiğini görenlerin ihbarı üzerine olay yerine Balıkesir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı Susurluk İtfaiye Grup Amirliği ekipleri sevk edildi.
Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını büyümeden ve çevreye yayılmadan kontrol altına aldı. Ekiplerin çalışması sonucu alandaki yangın söndürülürken, yangının çıkış sebebiyle ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler
Kütahya Belediye Başkanı Kahveci’den Meydan Kavşağı’ndaki ağaçların kaldırılmasına ilişkin açıklama
27.06.2026 14:57
Samsun, mukaddes emanetlere ev sahipliği yapıyor
27.06.2026 14:56
Şehit operatörün çocukaları karnelerinin babalarının kabrine götürdü
27.06.2026 14:46
BAKKA Endüstri Mirası Festivali başladı
27.06.2026 14:39
Yurt dışından getirilen eşyalara ilişkin iddialara Ticaret Bakanlığı’ndan açıklama
27.06.2026 14:38
Aliağa’dan kardeş şehir Şalpazarı’na ilk resmi ziyaret
27.06.2026 14:01
Onları görenler dönüp bir daha bakıyor
27.06.2026 13:43
Sigarayı bırakmak isteyenler bu polikliniklere geliyor
27.06.2026 13:33