Sincik’te 200 keklik doğaya salındı
Adıyaman’ın Sincik ilçesinde, doğal ekosistemin korunması ve yaban hayatının desteklenmesi amacıyla 200 keklik doğaya bırakıldı.
Adıyaman’ın Sincik ilçesinde, doğal ekosistemin korunması ve yaban hayatının desteklenmesi amacıyla 200 keklik doğaya bırakıldı.
Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından yürütülen program kapsamında, doğal dengenin korunmasına katkı sağlamak, kene ve süne gibi zararlılarla biyolojik mücadeleyi desteklemek ve yaban hayatını güçlendirmek amacıyla ilçede keklik salımı gerçekleştirildi.

Sincik Kaymakamı Fatih Yıldız ve beraberindeki heyetin katılımıyla düzenlenen programda, 200 keklik doğal yaşam alanlarına bırakıldı.
Program kapsamında ülke genelinde toplam 52 bin kekliğin doğaya salındığı belirtilirken, bu sayıdan Sincik ilçesine ayrılan 200 kekliğin de doğal yaşam alanlarına kazandırıldığı ifade edildi.

Kaymakam Yıldız, yürütülen çalışma ile biyolojik çeşitliliğin desteklenmesi, yaban hayatının güçlendirilmesi ve doğal dengenin korunmasına katkı sağlanmasının hedeflendiğini belirtti.

Diğer Haberler
Çorum FK, Üzeyir Ergün ile yollarını ayırdı
25.06.2026 16:29
Erzurum’da PalanEkstreme coşkusu
25.06.2026 16:25
Çorum FK, Kerem Kalafat’a veda etti
25.06.2026 16:25
İzmir’de 15 Temmuz hazırlıkları ortak akılla yürütülüyor
25.06.2026 16:25
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Eskiden olduğu gibi bir avuç müstekbirin azarladığı kadınları kılık kıyafetine göre ayrıştırıp gerici yobaz diye tahkir ettiği günler artık geride kaldı"
25.06.2026 16:24
Antalya’da 3D yazıcıyla üretilen yapay resifler denizle buluştu
25.06.2026 16:21
Bakan Tekin’den Şırnaklı öğrencilerin mektuplarına duygusal cevap
25.06.2026 16:21
Türkiye’nin Bağdat Büyükelçisi İnan’dan Musul ziyareti
25.06.2026 16:21