Seyir halindeki tır alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi
Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halinde olan tır, bilinmeyen nedenle çıkan yangın sonrası alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi. Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında meydana geldi.
Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halinde olan tır, bilinmeyen nedenle çıkan yangın sonrası alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.
Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında meydana geldi. İddiaya göre, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen bir tırda seyir halindeyken yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra kendisini dışarı attı. Daha sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbarla olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kısa sürede büyüyen ve tırı tamamen saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın sonrası tır kullanılamaz hale gelirken çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Haberler
RAMS Başakşehir, sezonu açtı
22.06.2026 12:27
Erkeklerde fonksiyon kaybına karşı ESWT Yöntemi ile hücresel tedavi
22.06.2026 12:27
Almanya’dan savunma hamlesi: Tank üreticisi KNDS’nin yüzde 40’ını satın alıyor
22.06.2026 12:26
Aliağa FK, Oğuz Gürbulak transferinde sona geldi
22.06.2026 12:25
Aras Kargo, voleybolun heyecanını taşımaya devam ediyor
22.06.2026 12:24
Yüksekova’da gece yarısı kameralara yakalandı: Görenler gözlerine inanamadı
22.06.2026 12:16
Sednaya Hapishanesi’nin eski albayı Rahhal gözaltına alındı
22.06.2026 12:07
Akbank+’ın İlk 3 döneminde 5 girişim ekosisteme kazandırıldı
22.06.2026 11:59