Samsun Şehir Hastanesi kavşak çalışması başlıyor
Samsun Şehir Hastanesi’ne ulaşımı rahatlatacak kavşak çalışması 29 Haziran Pazartesi günü başlayacak.
Samsun Şehir Hastanesi’ne ulaşımı rahatlatacak kavşak çalışması 29 Haziran Pazartesi günü başlayacak.
Samsun’un Canik ilçesi Ankara Bulvarı üzerinde yapımına başlanacak "Şehir Hastanesi Farklı Seviyeli Kavşak Projesi" kapsamında, 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren yolun her iki istikametinde sol şeritler trafiğe kapatılacak.
Samsun Valiliği’nden yapılan açıklamada, Karayolları 7. Bölge Müdürlüğü tarafından Ankara-Samsun-Ordu yolunun Samsun Çevre Yolu(Ankara Bulvarı) üzerindeki 4+750 kilometre kesiminde Samsun Şehir Hastanesi Farklı Seviyeli Kavşak çalışmalarına başlanacağı belirtildi.
Açıklamada, çalışmalar nedeniyle 29 Haziran 2026 Pazartesi günü saat 10.00 itibarıyla iki şeritli bölünmüş yolun her iki istikametindeki sol şeritlerin trafiğe kapatılacağı belirtilerek, sürücülerin trafik işaret ve işaretçilerine uymaları istendi.
Söz konusu kavşak çalışmasının tamamlanmasıyla birlikte Samsun Şehir Hastanesi ulaşımının daha güvenli ve akıcı hale gelmesinin hedeflendiği bildirildi.

Diğer Haberler
TAZOF Kulüpler turnuvası Nevşehir’de başladı
27.06.2026 15:24
Dursun Özbek: "Daha büyük bir Galatasaray bırakmak için çalışıyoruz"
27.06.2026 15:22
Bolu’da onlarca sürücü ‘alışkanlık’ kurbanı oldu: 20’ye yakın aracın lastiği patladı
27.06.2026 15:22
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek ve yönetim kurulunun, olağanüstü genel kurul toplantısında yetki istediği 11 madde de kabul edildi.
27.06.2026 15:05
Levent Mercan: "En iyi şekilde sezona başlayıp hedeflerimize ulaşmaya çalışacağız"
27.06.2026 15:02
Kütahya Belediye Başkanı Kahveci’den Meydan Kavşağı’ndaki ağaçların kaldırılmasına ilişkin açıklama
27.06.2026 14:57
Samsun, mukaddes emanetlere ev sahipliği yapıyor
27.06.2026 14:56
Şehit operatörün çocukaları karnelerinin babalarının kabrine götürdü
27.06.2026 14:46