Sağlıkta geleceğe yön verecek projeler
Samsun’un Canik ilçesinde düzenlenen "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında öğrencilerin sağlık teknolojilerine yönelik geliştirdiği yenilikçi projeler büyük beğeni topladı.
Samsun’un Canik ilçesinde düzenlenen "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında öğrencilerin sağlık teknolojilerine yönelik geliştirdiği yenilikçi projeler büyük beğeni topladı. Sağlıkta dijital dönüşümden yapay zekâ destekli kişisel sağlık takibine kadar birçok alanda hazırlanan çalışmalar, geleceğin sağlık öncülerinin vizyonunu ortaya koydu.
Canik Belediyesi, gençlerin üretkenliğini destekleyen ve yeteneklerini keşfetmelerine imkân sağlayan projelerine hız kesmeden devam ediyor. Canik Belediyesi tarafından düzenlenen "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasının ödül töreni, renkli görüntülere sahne oldu. Öğrenciler, sağlık alanında geliştirdikleri projeleri katılımcıların beğenisine sunarken, sergilenen çalışmalar ziyaretçilerden tam not aldı. Yarışmada dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.

Gençlerin fikirlerine ve üretkenliğine büyük önem verdiklerini belirten Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençleri geleceğin dünyasına hazırlamayı sürdürdüklerini söyledi. Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle örnek nesiller yetiştirmek için çalıştıklarını ifade eden Sandıkçı, yarışmanın öğrencilerin hem yeni bilgiler edinmesine hem de yeteneklerini keşfetmesine katkı sunduğunu vurguladı.
Canikli gençler yazın da bilimle buluşacak

Yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için çeşitli etkinlikler düzenlemeye devam edeceklerini kaydeden Başkan Sandıkçı, bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler alanındaki atölye çalışmalarıyla gençleri buluşturmayı sürdüreceklerini belirtti. Sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projeye dönüştüren öğrencileri tebrik eden Sandıkçı, gençlerin ortaya koyduğu çalışmaların geleceğe umut verdiğini dile getirdi.
Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın Canik Macera Parkı’ndaki ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Dr. Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu ile kurum temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.


Diğer Haberler
Aras Kargo’dan orta oyuncu takviyesi
25.06.2026 11:29
KKTC 5. Cumhurbaşkanı Ersin Tatar: "MÜSİAD, iş dünyasında bizlerin temsilcisidir"
25.06.2026 11:29
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu: "Aşura gününün siyasi polemiklere, gerilimlere, kavgalara konu edilmesine müsaade etmeyeceğiz"
25.06.2026 11:27
Doğa Öncüleri Programı’nda gençler projelerini paylaştı
25.06.2026 11:27
Beyaz Saray’dan İran savaşı ve çeşitli projeler için 87,6 milyar dolarlık ek bütçe talebi
25.06.2026 11:27
Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde EBUS ile akciğer hastalıklarında erken teşhis dönemi
25.06.2026 11:26
KUZKA desteğiyle kuruldu, komşu ilçelere bile istihdam sağlıyor
25.06.2026 11:23
Mersin’de otizmli çocuğa şiddet kamerada: Öğretmen tutuklandı
25.06.2026 11:23