Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu toplantısı gerçekleşti
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında gerçekleştirildi.
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıda, il genelinde yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri değerlendirilerek öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemeye yönelik çalışmalar ele alındı. Ayrıca tercih danışmanlığı hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine yönelik konular konuşuldu.

Öğrencilerin ilgi, yetenek ve hedefleri doğrultusunda doğru tercihler yapabilmelerine katkı sağlayacak rehberlik çalışmaları ile tercih sürecinde izleyebilecekleri yol haritası değerlendirildi.
İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle görev yapan yönetici ve öğretmenlere teşekkür ederek tercih danışmanlığı sürecinde görev alacak tüm personellere çalısmalarında başarılar diledi.



Diğer Haberler
İklim krizine karşı yeni dönem: "Suya göre planlama"
25.06.2026 12:10
Sultangazi’de hurdacılar çöp konteynerini "atölyeye" çevirdi
25.06.2026 12:08
ATO Başkanı Baran: "Dış ticaret hacmimiz toplamda 400 milyon doları aştı"
25.06.2026 12:06
Altyapısı yenilenen caddede sıcak asfalt çalışmaları başladı
25.06.2026 12:05
L’Oréal Türkiye, ’Yurttaşlık Günü’ kapsamında toplumsal ve çevresel etki oluşturmaya devam ediyor
25.06.2026 12:04
BTK Akademi 21 ilde geleceğin teknolojileri için eğitim verecek
25.06.2026 10:54
Beyaz eşya toplam satışları Mayıs’ta yüzde 19 düştü
25.06.2026 10:54
ABD’den Türkiye’ye şifa için geldi
25.06.2026 10:52