Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı
Adana’nın Pozantı ilçesinde yaban hayatının güçlendirilmesi ve ekolojik dengenin korunmasına katkı sağlamak amacıyla doğaya 300 kınalı keklik salındı. Adana Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 7.
Adana’nın Pozantı ilçesinde yaban hayatının güçlendirilmesi ve ekolojik dengenin korunmasına katkı sağlamak amacıyla doğaya 300 kınalı keklik salındı.
Adana Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 7. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında Keklik Üretme İstasyonu’nda üretilen 300 kınalı keklik, Pozantı ilçesine bağlı Gökbez Mahallesi Harap mevkisindeki dağlık alana salındı.

Yaban hayatı popülasyonunun artırılması, doğal dengenin korunması ve kene ile süne gibi zararlılarla biyolojik mücadeleye destek olunması amacıyla gerçekleştirilen çalışmada, keklikler ekolojik özellikleri dikkate alınarak belirlenen alanlara salındı.
Programa Pozantı Kaymakamı Muhammet Cengiz, Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürü Sinan Gül, Pozantı Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü Metin Kaya, kurum müdürleri ve muhtarlar ile öğrenciler katıldı.

Program çercevesinde öğrencilere kekliklerin doğaya bırakılma amacı ve yaban hayatının korunmasına yönelik yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi.


Diğer Haberler
RAMS Başakşehir, Michal Karbownik’i kadrosuna kattı
22.06.2026 16:24
Tuzla Belediye Başkanı Bingöl: "30 bin Tuzlalıyı mağdur ettirmeyeceğim"
22.06.2026 16:23
Batı Karadeniz’in en kapsamlı halk oyunları şöleni gerçekleştirildi
22.06.2026 16:16
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
22.06.2026 16:09
Kastamonu’da 530 yıllık vakıf geleneğiyle 25 çocuk sünnet ettirildi
22.06.2026 16:09
Özgür Özel Ekibi Meclis’te grup toplantısı ısrarını sürdürüyor
22.06.2026 15:59
ABD Başkan Yardımcısı Vance: "İranlılar, UAEA denetçilerini tekrar ülkelerine davet etmeyi kabul etti"
22.06.2026 15:53
İş Sanat Anadolu Sergileri, Eğirdir’de
22.06.2026 15:43