Logo
Logo
Pozantı

Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı

📅 22.06.2026 16:02 İHA

Adana’nın Pozantı ilçesinde yaban hayatının güçlendirilmesi ve ekolojik dengenin korunmasına katkı sağlamak amacıyla doğaya 300 kınalı keklik salındı. Adana Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 7.

Adana’nın Pozantı ilçesinde yaban hayatının güçlendirilmesi ve ekolojik dengenin korunmasına katkı sağlamak amacıyla doğaya 300 kınalı keklik salındı.

Adana Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 7. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında Keklik Üretme İstasyonu’nda üretilen 300 kınalı keklik, Pozantı ilçesine bağlı Gökbez Mahallesi Harap mevkisindeki dağlık alana salındı.

Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı

Yaban hayatı popülasyonunun artırılması, doğal dengenin korunması ve kene ile süne gibi zararlılarla biyolojik mücadeleye destek olunması amacıyla gerçekleştirilen çalışmada, keklikler ekolojik özellikleri dikkate alınarak belirlenen alanlara salındı.

Programa Pozantı Kaymakamı Muhammet Cengiz, Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürü Sinan Gül, Pozantı Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü Metin Kaya, kurum müdürleri ve muhtarlar ile öğrenciler katıldı.

Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı

Program çercevesinde öğrencilere kekliklerin doğaya bırakılma amacı ve yaban hayatının korunmasına yönelik yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi.

Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı
Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı
Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.

Diğer Haberler