Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Antalya’da ihbara giden polis ekibini gören motosiklet sürücüsü, motosikleti bırakıp hızla uzaklaştı. Kontrolde plakasız motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, muayene ve sigortasının bulunmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine toplam 50 bin TL ceza kesildi.
Antalya’da ihbara giden polis ekibini gören motosiklet sürücüsü, motosikleti bırakıp hızla uzaklaştı. Kontrolde plakasız motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, muayene ve sigortasının bulunmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine toplam 50 bin TL ceza kesildi.
Manavgat ilçesi Emek Mahallesi 3019 Sokak Dostluk Parkı yanında ihbara giden polis ekip aracını gören kimliği belirsiz bir şahıs kullandığı motosikleti bırakarak olay yerinden kaçtı. Olay yerine gelen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekiplerinde yapılan kontrolde motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, plakasının, muayene ve sigortasının olmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine plakası olmasına rağmen plaka takmamaktan 46 bin, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL, sigortasının olmamasından bin 246 TL olmak üzere toplam 49 bin 965 TL para cezası uygulanırken motosiklet bağlanarak yediemin otoparkına çekildi.





Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
L’Oréal, İklim Krizi Fonu’na 20 milyon euroluk ek kaynak ayırdı
23.06.2026 10:00
Göztepe Voleybol, Anna Prasolova’yı kadrosuna kattı
23.06.2026 09:56
Skolyoz ile beyincik sarkması arasında güçlü bir ilişki var
23.06.2026 09:54
Çorum Şehir Stadyumu’nda Süper Lig mesaisi
23.06.2026 09:53
Bakan Gürlek: "Faili meçhul dosyaların üzerindeki sis perdesini kaldırmakta kararlıyız"
23.06.2026 09:52
Başkan Er, temel atma töreninde beton dökümünü durdurdu
23.06.2026 09:49
Babalar gününe özel Dolmabahçe gezisi ve kürek etkinliği düzenlendi
23.06.2026 09:47
Kırklareli’de buğday hasadı başladı, çiftçi verimden memnun
23.06.2026 09:40