Otoyolda tehlikeli yolculuk: Motosiklet, otomobil kemerine tutunarak ilerledi
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalışması görenleri şaşkına çevirdi. Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda meydana geldi.
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalışması görenleri şaşkına çevirdi.
Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda meydana geldi. İddiaya göre, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü trafikte bir süre o şekilde ilerledi. O anlar ise cep telefonu kamerasına yansıdı. Motosiklet sürücüsünün, motosikletinin arızalanması nedeniyle mi yoksa başka bir nedenle mi bu yönteme başvurduğu öğrenilemezken hem kendi canını hem de trafikteki diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye attığı görüldü.
Diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntüler sosyal medyada da dikkat çekerken, tehlikeli yolculuk görenleri hayrete düşürdü.

Diğer Haberler
Engelinden ilham aldı, ilk kitabını yazdı
22.06.2026 10:30
Güney Kıbrıs’ta kaçırılan üniversite öğrencisi ölü bulundu
22.06.2026 10:30
2026 FIFA Dünya Kupası: Uruguay: 2 - Yeşil Burun Adaları: 2
22.06.2026 10:28
Depremde yaşadığı isim karışıklığıyla sistemde ölü olarak gözüken adam: "Trafik cezasına gelince yaşıyorum ama bazı şeylere gelince ölüyorum"
22.06.2026 10:25
Tarihi Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adasına" dönüşecek
22.06.2026 10:25
Engelinden ilham aldı, ilk kitabını yazdı
22.06.2026 10:23
Altınköprü Halk Dansları Topluluğu kültürel bir şölene imza attı
22.06.2026 10:23
Hanehalkının 12 ay sonrası yıllık enflasyon beklentisi yüzde 46,13 seviyesine geriledi
22.06.2026 10:19