Ordu’da 600 kişiye aşure ikram edildi
Ordu’da Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından, Muharrem ayı dolayısıyla Orta Cami’de cuma namazının ardından gerçekleştirilen programda, vatandaşlara aşure ikram edildi.
Ordu’da Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından, Muharrem ayı dolayısıyla Orta Cami’de cuma namazının ardından gerçekleştirilen programda, vatandaşlara aşure ikram edildi. Düzenlenen programda yaklaşık 600 kişiye aşure dağıtılarak Muharrem ayının manevi iklimi paylaşıldı. Cami çıkışında mobil ikram aracı ile görevliler tarafından vatandaşlara ikram edilen aşureler yoğun ilgi gördü.

Muharrem ayının manevi değerlerinin yaşatılması amacıyla gerçekleştirilen etkinliğin geleneksel olarak sürdürüldüğü belirtildi.





Diğer Haberler
Antalya’da yunuslar balıkçı teknesine eşlik etti
26.06.2026 14:30
Deprem felaketini yaşayan Venezuela’ya arama kurtarma ve insani yardım ekiplerini taşıyacak olan uçak İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan uğurlanıyor
26.06.2026 14:17
Beşiktaş, yeni sezonda Euroleague’de mücadele edecek
26.06.2026 14:16
Bursa’da öğretmenlerden hakemlere şiddet
26.06.2026 14:14
Artvin’de yılanın balık avı kamerada
26.06.2026 14:14
Karne heyecanı muhtarlık önünde hediyeye dönüştü
26.06.2026 14:10
Lavanta tarlasında mor renkli karne sevinci
26.06.2026 14:09
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Özel Güvenlik Günü ve Haftası mesajı
26.06.2026 14:07