Logo
Logo
MUĞLA

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi

📅 23.06.2026 09:44 İHA

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinden Nil Bakır’ın yönetmenliğini yaptığı ve aynı okul öğrencilerinin büyük ustalıkla ortaya koyduğu ‘Otobüs’ adlı oyun Türkan Saylan konferans salonunda öğrenci öğretmen ve velilerin yoğun katılımıyla sahnelendi. İzleyenler tarafından büyük beğeni toplayan oyun sonunda ilk defa yönetmenlik deneyimi yaşayan okul öğrencisi Nil Bakır, "Bir yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerimizin büyük desteği ile bu oyunu hazırladık çok mutluyuz" dedi.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi

Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır ise öğrencilerinin bu başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ederek gurur duyduklarını söyledi.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi

Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.

Diğer Haberler