Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinden Nil Bakır’ın yönetmenliğini yaptığı ve aynı okul öğrencilerinin büyük ustalıkla ortaya koyduğu ‘Otobüs’ adlı oyun Türkan Saylan konferans salonunda öğrenci öğretmen ve velilerin yoğun katılımıyla sahnelendi. İzleyenler tarafından büyük beğeni toplayan oyun sonunda ilk defa yönetmenlik deneyimi yaşayan okul öğrencisi Nil Bakır, "Bir yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerimizin büyük desteği ile bu oyunu hazırladık çok mutluyuz" dedi.

Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır ise öğrencilerinin bu başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ederek gurur duyduklarını söyledi.



Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
L’Oréal, İklim Krizi Fonu’na 20 milyon euroluk ek kaynak ayırdı
23.06.2026 10:00
Göztepe Voleybol, Anna Prasolova’yı kadrosuna kattı
23.06.2026 09:56
Skolyoz ile beyincik sarkması arasında güçlü bir ilişki var
23.06.2026 09:54
Çorum Şehir Stadyumu’nda Süper Lig mesaisi
23.06.2026 09:53
Bakan Gürlek: "Faili meçhul dosyaların üzerindeki sis perdesini kaldırmakta kararlıyız"
23.06.2026 09:52
Başkan Er, temel atma töreninde beton dökümünü durdurdu
23.06.2026 09:49
Babalar gününe özel Dolmabahçe gezisi ve kürek etkinliği düzenlendi
23.06.2026 09:47
Kırklareli’de buğday hasadı başladı, çiftçi verimden memnun
23.06.2026 09:40