Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’de 2026 yılı faaliyetleri değerlendirildi
Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Kurum yöneticilerinin katıldığı toplantıda; işletme ve pazarlama, ağaçlandırma ve silvikültür, makine ikmal ile orman yangınlarıyla mücadele alanlarında 2026 yılı programları ve gerçekleşen faaliyetler detaylı şekilde ele alındı. Toplantıda, yürütülen çalışmaların mevcut durumu değerlendirilirken, hedeflenen faaliyetlerin etkin ve verimli şekilde sürdürülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Orman varlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.



Diğer Haberler
Bakan Tekin: "Tüm kararları öğretmenlerimizle istişare ederek alıyoruz"
25.06.2026 13:25
KKTC Cumhurbaşkanı Erhürman: "Türkiye’nin ‘evet’ demeyeceği herhangi fikir hayata geçemez"
25.06.2026 13:16
Bursa POMEM’de 32. dönem mezuniyet coşkusu
25.06.2026 13:12
ABD’deki ofis çalışanlarının yüzde 70’i yapay zeka sayesinde daha verimli çalışıyor
25.06.2026 13:10
Şehit babasının izinden giderek polis oldu
25.06.2026 13:07
Anthropic, yapay zeka öğrenenlere yıllık 85 bin dolar maaş verecek
25.06.2026 13:05
Emniyet teşkilatına Samsun’dan 380 taze kan
25.06.2026 13:05
Son 66 yılın en fazla yağmur yağışı Tuz Gölü’ne can suyu oldu
25.06.2026 13:03