Kütahya’da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 114’e yükseldi
Kütahya’da okul etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 114’e yükseldi. Öğrencilerden 113’ü taburcu edilirken, 1 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.
Kütahya’da okul etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 114’e yükseldi. Öğrencilerden 113’ü taburcu edilirken, 1 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.
Olay, Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda meydana geldi. Okulda gerçekleştirilen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkram sonrası rahatsızlanan çok sayıda kişi kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile çeşitli sağlık kuruluşlarına müracaat etti. Yapılan kontrollerin ardından zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 96’sı öğrenci ve 18’i de yetişkin olmak üzere toplam 114 ulaştığı öğrenildi.
Tedavi altına alınan öğrencilerden 113’i taburcu edilirken, 1 kişinin ise hastanelerde müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi.
Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
Van’ın inci kefalini aratmayan görüntüler: Kars’ta tatlı su kefallerinin ölümüne göçü başladı
24.06.2026 08:56
Hattat Muhittin Tanır’a vefa: 70 yıl sonra ta’lik hatla yazılan mezar taşı dualarla kabrine konuldu
24.06.2026 08:55
Yurtta hava durumu
24.06.2026 08:52
CHP Kayseri İl Başkanlığı binasının duvarlarına boyayla yazılar yazıldı
24.06.2026 08:48
A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
24.06.2026 05:31
ABD’de yapılan İsrail-Lübnan görüşmelerinin ilk günü sona erdi
24.06.2026 04:54
2026 FIFA Dünya Kupası: İngiltere: 0 - Gana: 0
24.06.2026 01:17
ABD, İran Milli Takımı’na yönelik seyahat kısıtlamasını esnetti
23.06.2026 23:43