Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu
Kütahya’da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı. Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.
Kütahya’da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.





Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
Türkiye Noterler Birliği Başkanı seçilen Fulya Uysal Güler göreve başladı
23.06.2026 21:15
Trump: "UAEA müfettişleri uygun zamanda İran’ı ziyaret edecek"
23.06.2026 21:15
Meşhur Yenice çileğinin hasadı yapıldı
23.06.2026 21:14
Türkiye ile Suudi Arabistan arasında imzalanan "Hükümetlerarası Anlaşma" TBMM’de kabul edildi
23.06.2026 21:12
Özbekistan ve Kırgızistan arasında toprak takası
23.06.2026 20:50
Pezeşkiyan: "Balistik füzelerle ilgili hiçbir müzakere yapılmadı ve yapılmayacak da"
23.06.2026 20:36
Meteoroloji uyarmıştı: Kars’ta dolu yağışı yolları beyaza bürüdü
23.06.2026 20:35
Bakan Göktaş: "Türkiye ile Lüksemburg arasındaki müttefikliğin devam edeceğine inanıyorum"
23.06.2026 20:33