Logo
Logo
ULUSAL

Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu

📅 23.06.2026 20:43 İHA

Kütahya’da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı. Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.

Kütahya’da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu

Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu
Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu
Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu
Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu
Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu

Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.

Diğer Haberler