Kütahya’da kirazda hasat öncesi pestisit denetimleri başladı
Kütahya’da kiraz üretiminin yoğun olduğu bölgelerde hasat öncesi pestisit denetimleri başladı.
Kütahya’da kiraz üretiminin yoğun olduğu bölgelerde hasat öncesi pestisit denetimleri başladı.
Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Gediz ve Şaphane İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü teknik ekipleri tarafından, 2026 Yılı Hasat Öncesi Pestisit Denetim Programı kapsamında kiraz bahçelerinde numune alma çalışmaları yürütülüyor.

Yapılan çalışmalarla, hasat öncesinde ürünlerde pestisit kalıntı düzeylerinin kontrol edilmesi ve tüketiciye güvenilir gıda ulaştırılması hedefleniyor. Yetkililer, "Tarladan sofraya güvenilir ve sağlıklı gıda" anlayışı doğrultusunda denetim ve kontrollerin aralıksız sürdürüldüğünü belirtti.



Diğer Haberler
İş Bankası şubeleri karnelerini alan çocukları bekliyor
26.06.2026 10:57
Gaziantep’te 680 bini aşkın öğrenci karne heyecanı yaşadı
26.06.2026 10:57
Alaşehir’de çiftçilere son uyarı
26.06.2026 10:57
Erdemir, çeliği sanatla buluşturan genç yetenekleri ödüllendirdi
26.06.2026 10:51
Karlı yollar göçerler için açılıyor
26.06.2026 10:47
Siirt’te özel bireylerin azmi "Cudivivor" yarışmasıyla ekranlara taşınıyor
26.06.2026 10:44
Karne gününde öğrencilere ücretsiz 1 ton balık ekmek
26.06.2026 10:38
Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri hesaplara yatırıldı
26.06.2026 10:37