Logo
Logo
KÜTAHYA

Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı

📅 22.06.2026 09:36 İHA

Kütahya’da, Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından düzenlenen "Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı.

Kütahya’da, Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından düzenlenen "Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı.

Program boyunca akademisyenler ve eğitim görevlileri, bilgi, birikim ve deneyimlerini paylaşarak eğitim yöneticilerinin mesleki gelişimlerine katkı sağladı. Programın kapanış töreninde, İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz tarafından sürece destek veren akademisyenler, eğitim görevlileri, müdürlük idarecileri ve okul müdürlerine teşekkür belgeleri verildi. İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, eğitime sundukları katkılar dolayısıyla tüm katılımcılara teşekkür ederek, eğitim yöneticilerinin gelişimine yönelik çalışmaların önemine vurgu yaptı.

Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.

Diğer Haberler