Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
Kütahya’da, Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından düzenlenen "Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı.
Kütahya’da, Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından düzenlenen "Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı.
Program boyunca akademisyenler ve eğitim görevlileri, bilgi, birikim ve deneyimlerini paylaşarak eğitim yöneticilerinin mesleki gelişimlerine katkı sağladı. Programın kapanış töreninde, İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz tarafından sürece destek veren akademisyenler, eğitim görevlileri, müdürlük idarecileri ve okul müdürlerine teşekkür belgeleri verildi. İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, eğitime sundukları katkılar dolayısıyla tüm katılımcılara teşekkür ederek, eğitim yöneticilerinin gelişimine yönelik çalışmaların önemine vurgu yaptı.






Diğer Haberler
Engelinden ilham aldı, ilk kitabını yazdı
22.06.2026 10:30
Güney Kıbrıs’ta kaçırılan üniversite öğrencisi ölü bulundu
22.06.2026 10:30
2026 FIFA Dünya Kupası: Uruguay: 2 - Yeşil Burun Adaları: 2
22.06.2026 10:28
Depremde yaşadığı isim karışıklığıyla sistemde ölü olarak gözüken adam: "Trafik cezasına gelince yaşıyorum ama bazı şeylere gelince ölüyorum"
22.06.2026 10:25
Tarihi Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adasına" dönüşecek
22.06.2026 10:25
Engelinden ilham aldı, ilk kitabını yazdı
22.06.2026 10:23
Altınköprü Halk Dansları Topluluğu kültürel bir şölene imza attı
22.06.2026 10:23
Hanehalkının 12 ay sonrası yıllık enflasyon beklentisi yüzde 46,13 seviyesine geriledi
22.06.2026 10:19