Kurumlar arası turnuvada şampiyon Türk Şeker Spor oldu
Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası’nın finalinde Genç Sağlık FK’yı 2-0 mağlup eden Ağrı Türk Şeker Spor, 52 takım arasından şampiyonluğa ulaştı. Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası sona erdi.
Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası’nın finalinde Genç Sağlık FK’yı 2-0 mağlup eden Ağrı Türk Şeker Spor, 52 takım arasından şampiyonluğa ulaştı.
Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası sona erdi. Toplam 52 takımın mücadele ettiği turnuvanın finalinde Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK karşı karşıya geldi. Final maçını Burhan Gökçe ve Berat Ağralı’nın attığı gollerle 2-0 kazanan Ağrı Türk Şeker Spor, turnuvanın şampiyonu oldu.

Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
L’Oréal, İklim Krizi Fonu’na 20 milyon euroluk ek kaynak ayırdı
23.06.2026 10:00
Göztepe Voleybol, Anna Prasolova’yı kadrosuna kattı
23.06.2026 09:56
Skolyoz ile beyincik sarkması arasında güçlü bir ilişki var
23.06.2026 09:54
Çorum Şehir Stadyumu’nda Süper Lig mesaisi
23.06.2026 09:53
Bakan Gürlek: "Faili meçhul dosyaların üzerindeki sis perdesini kaldırmakta kararlıyız"
23.06.2026 09:52
Başkan Er, temel atma töreninde beton dökümünü durdurdu
23.06.2026 09:49
Babalar gününe özel Dolmabahçe gezisi ve kürek etkinliği düzenlendi
23.06.2026 09:47
Kırklareli’de buğday hasadı başladı, çiftçi verimden memnun
23.06.2026 09:40