Kırıkhan’da 30 milyon liralık tohum desteği üreticilere ulaştırıldı
Hatay Valiliği ve Hatay Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle, "Tarım Arazilerinin Kullanımının Etkinleştirilmesi Projesi" kapsamında Kırıkhan ilçesinde düzenlenen programda yaklaşık 30 milyon lira değerinde pamuk, soya ve ayçiçeği tohumu üreticilere dağıtıldı.
Hatay Valiliği ve Hatay Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle, "Tarım Arazilerinin Kullanımının Etkinleştirilmesi Projesi" kapsamında Kırıkhan ilçesinde düzenlenen programda yaklaşık 30 milyon lira değerinde pamuk, soya ve ayçiçeği tohumu üreticilere dağıtıldı.
Hatay Valisi Mustafa Masatlı’nın katılımıyla Kırıkhan ilçesinde gerçekleştirilen programda; yaklaşık 6 bin 200 torba pamuk, soya ve ayçiçeği tohumu dağıtıldı. Yaklaşık bin 400 üreticinin faydalanacağı destekle 68 bin dekar alanda tarımsal üretime katkı sağlanması hedeflenirken, toplam destek tutarının 30 milyon lirayı aştığı belirtildi.

Programda konuşan Vali Masatlı, tarımsal üretimin Hatay’ın yeniden ihya, inşa ve imar sürecinin en önemli unsurlarından biri olduğunu belirterek, her bir tohum desteğinin üreticinin umudu ve kentin geleceği açısından büyük önem taşıdığını ifade etti. Üretimin devam etmesinin istihdam, kalkınma ve sürdürülebilir yaşam açısından kritik rol üstlendiğini vurgulayan Vali Masatlı, devletin deprem sonrası süreçte üreticilerin yanında olmaya devam ettiğini kaydetti.


Diğer Haberler
Bahçesinde ürettiği solucan gübresi gelir kaynağı oldu
27.06.2026 09:31
Uzmanından ’kene’ uyarısı: "Panik yapmayın"
27.06.2026 09:28
Yurtta hava durumu
27.06.2026 09:19
Akdeniz’in hırçın dalgaları geleceğin sörfçülerini yetiştirecek
27.06.2026 09:16
Kokartlı rehberler 541 kilometrelik Kral Yolu rotasını gezdi
27.06.2026 09:15
Arnavutköy’de çocukları doğayla buluşturan "Bitkim bana emanet" projesini hayata geçirildi
27.06.2026 09:12
Nesli tükenme tehlikesindeki çizgili sırtlan fotokapana yakalandı
27.06.2026 09:09
İran Devrim Muhafızları Körfez bölgesindeki ABD üslerine misilleme saldırıları düzenlendiğini duyurdu
27.06.2026 06:09