Kemaliye’de geleneksel Şükür ve Buluşma Programı düzenlendi
Erzincan’ın Kemaliye ilçesine bağlı Toybelen köyü Kırkgöz mevkisinde geleneksel olarak düzenlenen Şükür ve Buluşma Programı gerçekleştirildi.
Erzincan’ın Kemaliye ilçesine bağlı Toybelen köyü Kırkgöz mevkisinde geleneksel olarak düzenlenen Şükür ve Buluşma Programı gerçekleştirildi.
Programa Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, Kıdemli Cumhuriyet Savcısı Dilşah Taşçı, Hâkim Nisanur Ekmekçi Akbulut ile ilçe kurum amirleri ve vatandaşlar katıldı.
Bölgenin bereketinin, su kaynaklarının bolluğunun ve doğal yaşamın devamlılığının simgesi olarak her yıl düzenlenen program kapsamında, suyun bol ve bereketli olması temennisiyle şükür kurbanı kesildi, dualar edildi.
Programda vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Arıkan, geleneksel buluşmaların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirtti.

Arıkan, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen Toybelen Köyü Muhtarı Şükrü Eraydın başta olmak üzere katkı sunan tüm vatandaşlara teşekkür etti.
Asırlardır sürdürülen gelenek kapsamında düzenlenen program, vatandaşların bir araya gelerek sohbet etmesi ve ikramlarla sona erdi.

Diğer Haberler
Venezuela’daki depremlerde ölü sayısı 235’e, yaralı sayısı 4 bin 300’e yükseldi
26.06.2026 07:52
ABD’de yapılan beşinci tur İsrail-Lübnan görüşmeleri 1 gün uzatıldı
26.06.2026 07:50
A Milliler’de galibiyet golü Kaan Ayhan’dan
26.06.2026 07:12
Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı
26.06.2026 07:10
Millilerin 2026 Dünya Kupası’ndaki ilk golü Arda Güler’den
26.06.2026 07:09
Orkun Kökçü, milli takımda 5. golünü kaydetti
26.06.2026 07:09
2026 FIFA Dünya Kupası: Türkiye: 3 - ABD: 2 (Maç sonucu)
26.06.2026 07:08
Türkiye - ABD maçını stadyumda 70 bin 492 taraftar takip etti
26.06.2026 07:07