Hizmet-İş Genel Başkanvekili Özdemir’den belediye işçilerine birlik çağrısı
Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, Adıyaman Belediyesi’nde çalışan işçilere yönelik yaptığı açıklamada, daha önce sendikalarından istifa ettirilen emekçileri yeniden Hizmet-İş Sendikası çatısı altında birleşmeye davet etti.
Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, Adıyaman Belediyesi’nde çalışan işçilere yönelik yaptığı açıklamada, daha önce sendikalarından istifa ettirilen emekçileri yeniden Hizmet-İş Sendikası çatısı altında birleşmeye davet etti.
Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, yaptığı yazılı açıklamada, Hizmet-İş Sendikası’nın Adıyaman’da kurulduğunu hatırlatarak, belediye çalışanlarına selam ve saygılarını iletti. Adıyaman Belediyesi çalışanlarının bir süre önce sendikalarından istifa ettirildiğini belirten Özdemir, Şube Başkanı Hasan Çalım ile birlikte Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere’yi ziyaret ettiklerini ifade etti.
Görüşmede belediye çalışanlarını yeniden Hizmet-İş Sendikası’na davet etmek istediklerini belediye yönetimine ilettiklerini kaydeden Özdemir, Başkan Tutdere’nin sendikal tercihlerin anayasal bir hak olduğunu vurguladığını ve çalışanların sendikal haklarına müdahale edilmeyeceğini söylediğini aktardı. Tutdere’nin yaklaşımından memnuniyet duyduklarını belirten Özdemir, Hizmet-İş Sendikası’nın kuruluşundan bu yana üyelerinin hak ve menfaatlerini korumak için mücadele verdiğini ifade etti.

Adıyaman’da yıllardır sürdürülen sendikal mücadelenin örnek gösterilecek nitelikte olduğunu dile getiren Özdemir, son dönemde yaşanan sorun ve mağduriyetleri yakından takip ettiklerini belirtti. Belediye çalışanlarını yeniden sendika çatısı altında birleşmeye çağıran Özdemir, "Sorunlarımızı birlikte çözmek, yeni toplu iş sözleşmemizi birlikte hazırlamak için tüm emekçi kardeşlerimizi yeniden Hizmet-İş Sendikası’nda buluşmaya davet ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Açıklamasının sonunda belediye çalışanlarına çağrısını yineleyen Özdemir, tüm emekçileri Hizmet-İş Sendikasına üye olmaya davet ederek, birlikte daha güçlü bir sendikal yapı oluşturabileceklerini kaydetti.

Diğer Haberler
Belediye başkanı, makam odasının da yer aldığı binayı sosyal tesise dönüştürdü
25.06.2026 18:02
NATO Zirvesi süresince Ankara’daki tüm sağlık tesislerinde hizmet tam kapasite devam edecek
25.06.2026 17:54
AB’de ilk: İsveçli Bakan, toplantıya bebeğiyle geldi
25.06.2026 17:48
Bakan Çiftçi: "Tüm suç odaklarına karşı sıfır tolerans anlayışıyla mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz"
25.06.2026 17:30
Devlet hastanesindeki acil durum tatbikatı gerçeği aratmadı
25.06.2026 17:27
Türkiye’nin Bağdat Büyükelçisi İnan, Musul’da Türkmen yetkililerle bir araya geldi
25.06.2026 17:25
Türkiye ve Özbekistan arasında ‘Sosyal Risk Haritası’ toplantısı
25.06.2026 17:15
Fenerbahçe Beko, Arturs Zagars ile yolları ayırdı
25.06.2026 17:09