Hisarcık İlçe Müftülüğü’nden aşure ikramı
Hisarcık İlçe Müftülüğü, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelindeki camilerde Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Hisarcık İlçe Müftülüğü, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelindeki camilerde Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Hisarcık İlçe Müftülüğü tarafından organize edilen program kapsamında, Merkez Çarşı Camii, Yenidoğan Camii ve Sanayi Camii olmak üzere üç farklı camide vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferi içerisinde birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları ön plana çıktı. Vatandaşlar aşure ikramına ilgi gösterirken, cami avlularında sıcak ve samimi görüntüler oluştu.

Etkinlikle ilgili açıklamalarda bulunan İlçe Müftüsü Hüseyin Demirci, aşurenin birlik, beraberlik ve kardeşliğin simgesi olduğunu vurgulayarak Muharrem ayının ülke, millet ve tüm İslam âlemi için sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.

Diğer Haberler
Belediyeden popüler tarihte nikah kıyan çiftlere jest
26.06.2026 16:23
Şahinkaya’da mezuniyet coşkusu ve LGS gururu bir arada yaşandı
26.06.2026 16:23
Çökertme’de Yangın İlk Müdahale Ekip Binası hizmete açıldı
26.06.2026 16:20
Alanya’da hava 32, deniz 26 dereceyi gördü, turistler sahillere akın etti
26.06.2026 16:19
Karne töreninde Muhammed Can Özyıldırım unutulmadı
26.06.2026 16:17
Bursa Büyükşehir’den 17 ilçede aşure ikramı
26.06.2026 16:16
Aşure birliğe sebep oldu, onlarca kişi sofrada buluştu
26.06.2026 16:14
Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü KKTC’de törenle kutlandı
26.06.2026 16:14