Gaziantep’te 25 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Gaziantep’te tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi.
Gaziantep’te tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık geçirdi. Bulantı ve kusma şikayetleri bulunan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na götürüldü. Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavisi devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Haberler
AFAD, TPIC personelini muhtemel KBRN tehlikelerine karşı hazırladı
26.06.2026 15:29
Elazığ’da asfalta beton döken firmaya 839 bin TL ceza yazıldı
26.06.2026 15:24
Aliağa Petkimspor, Tibet Görener’i kadrosuna kattı
26.06.2026 15:22
Danimarka’da bir kez daha ezanın yasaklanması gündemde
26.06.2026 15:19
Venezuela’ya yardım yağıyor
26.06.2026 15:13
Bir cenaze, tek parti, 2 genel başkan
26.06.2026 15:09
Türkiye ve ABD Futbol Federasyonu başkanları bir araya geldi
26.06.2026 15:08
Okul saldırısında yaralanan öğrencilere karneleri evlerinde verildi
26.06.2026 15:06