Eskişehir’de gıda denetimlerinde 1 haftada 528 bin TL ceza yazıldı
Eskişehir’de son 1 hafta içerisinde gerçekleştirilen gıda ve yem denetimleri sonucunda toplam 528 bin 379 TL ceza yazıldı. Eskişehir Valiliği, ’Tüketici Sağlığının Korunması ve Güvenilir Gıda Arzı Haftalık Denetim Raporu’nu yayınladı.
Eskişehir’de son 1 hafta içerisinde gerçekleştirilen gıda ve yem denetimleri sonucunda toplam 528 bin 379 TL ceza yazıldı.
Eskişehir Valiliği, ’Tüketici Sağlığının Korunması ve Güvenilir Gıda Arzı Haftalık Denetim Raporu’nu yayınladı. Paylaşılan bilgiye göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’ne bağlı Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü ekiplerince 18-24 Haziran 2026 tarihleri arasında çalışma yapıldı. Ekiplerce 297 risk esaslı gıda ve yem işletme denetimi, 13 numune alımı, 35 ithalat ile 169 ihracat işlemleri gerçekleştirildi. Denetimler sonucunda toplam 5 idari yaptırım uygulanırken, 528 bin 379 TL ceza yazıldığı, 2 imha ve 2 toplatma kararı alındığı belirtildi.
Diğer Haberler
İklim krizine karşı yeni dönem: "Suya göre planlama"
25.06.2026 12:10
Sultangazi’de hurdacılar çöp konteynerini "atölyeye" çevirdi
25.06.2026 12:08
ATO Başkanı Baran: "Dış ticaret hacmimiz toplamda 400 milyon doları aştı"
25.06.2026 12:06
Altyapısı yenilenen caddede sıcak asfalt çalışmaları başladı
25.06.2026 12:05
L’Oréal Türkiye, ’Yurttaşlık Günü’ kapsamında toplumsal ve çevresel etki oluşturmaya devam ediyor
25.06.2026 12:04
BTK Akademi 21 ilde geleceğin teknolojileri için eğitim verecek
25.06.2026 10:54
Beyaz eşya toplam satışları Mayıs’ta yüzde 19 düştü
25.06.2026 10:54
ABD’den Türkiye’ye şifa için geldi
25.06.2026 10:52