Erzincan’da vatandaşlara aşure ikram edildi
Erzincan’da Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Erzincan İl Özel İdaresince Dörtyol Meydanı’nda düzenlenen Aşure Dağıtım Programı’na Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Bekir Aksun, kurum amirleri ve vatandaşlar katıldı.
Erzincan’da Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Erzincan İl Özel İdaresince Dörtyol Meydanı’nda düzenlenen Aşure Dağıtım Programı’na Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Bekir Aksun, kurum amirleri ve vatandaşlar katıldı.
Programda hazırlanan aşureler, Vali Aydoğdu ve protokol üyeleri tarafından vatandaşlara ikram edildi.
Vali Aydoğdu, aşurenin bereketin, birlik ve beraberliğin, paylaşma ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri olduğunu belirterek, Muharrem ayının manevi ikliminin toplumsal kardeşlik duygularını güçlendirdiğini ifade etti.
Programın hazırlanmasında emeği geçen Vali Yardımcısı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mehmet Emre Canpolat başta olmak üzere İl Özel İdaresi personeline ve katkı sunanlara teşekkür eden Aydoğdu, Muharrem ayının ve Aşure Günü’nün ülkeye sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesi temennisinde bulundu.

Diğer Haberler
Gökçeada’da manta vatozu görüntülendi
26.06.2026 09:26
Doğu Karadeniz bölgesinde evlilik kredisinden yararlanan toplam kişi/çift sayısı bin 339’a ulaştı
26.06.2026 09:24
Engelli vatandaşı otobüse almayan şoför bir daha otobüs direksiyonuna geçemeyecek
26.06.2026 09:22
Serbest piyasada döviz fiyatları
26.06.2026 09:20
UAEA Başkanı Grossi: "(İran) Teknik çalışmalar başladı ve yakında oraya gitmeyi umuyoruz"
26.06.2026 09:17
Orkun Kökçü: "Onurumuz için oynadık"
26.06.2026 09:15
Orman yangınından zarar gören alana fidan ekildi
26.06.2026 09:13
Kendi yaptıkları salla kıyasıya yarıştılar
26.06.2026 09:13