Erzincan’da İl Su Kurulu Toplantısı düzenlendi
Erzincan’da su kaynaklarının etkin, verimli ve sürdürülebilir yönetimine yönelik çalışmaların değerlendirildiği İl Su Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
Erzincan’da su kaynaklarının etkin, verimli ve sürdürülebilir yönetimine yönelik çalışmaların değerlendirildiği İl Su Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın başkanlığında düzenlenen toplantıya, İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ile kurul üyeleri katıldı.
Toplantıda, Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Erzincan Belediyesi ve Devlet Su İşleri (DSİ) 82. Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar sunumlar eşliğinde katılımcılarla paylaşıldı.

Geçen yıl alınan kararlar doğrultusunda gerçekleştirilen faaliyetlerin değerlendirildiği toplantıda, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir şekilde yönetilmesine yönelik izlenecek yol haritası ele alındı.
Toplantıda, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve su kaynaklarının gelecek nesillere aktarılması amacıyla yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Diğer Haberler
Ameliyat sonrası oluşan yara izlerine modern tedavi yöntemleri
26.06.2026 09:02
Yargıtay’dan iş sözleşmeleri için önemli karar
26.06.2026 09:01
ASELSAN imzalı Lifeline HLM Kalp Akciğer Makinesi, ilk açık kalp ameliyatını başarıyla tamamladı
26.06.2026 08:59
Yurtta hava durumu
26.06.2026 08:58
Bankada işlem yaparken üzerine kedi düştü: O anlar kamerada
26.06.2026 08:51
Tüp bebek başarısında kilo faktörü
26.06.2026 08:46
Kars Kaşarı Avrupa yolunda: AB Coğrafi İşaret Tescili için tarihi adım
26.06.2026 08:46
Vincenzo Montella: "Bin tane zafere bedel bir maç oldu"
26.06.2026 08:41