Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde çalışan memnuniyeti ele alındı
Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde "Çalışan Memnuniyeti Toplantısı" gerçekleştirildi.
Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde "Çalışan Memnuniyeti Toplantısı" gerçekleştirildi.
Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde, çalışanların görüş, öneri ve taleplerinin değerlendirilmesi, kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması amacıyla her ay düzenli olarak gerçekleştirilen "Çalışan Memnuniyeti Toplantısı" gerçekleştirildi.
Toplantıda, hastanenin farklı birimlerinde görev yapan personelin çalışma koşulları, hizmet süreçlerinde karşılaşılan sorunlar, çözüm önerileri ve kurumsal işleyişe yönelik değerlendirmeleri ele alındı.
Çalışanların doğrudan yönetime ilettiği görüş ve öneriler dikkatle dinlenirken, hizmet sunumunun daha etkin ve verimli hale getirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunuldu.

Diğer Haberler
AK Parti kampında yeni şarkı sürprizi
26.06.2026 13:22
Milli Mücadele Kahramanı Kara Fatma’nın hazin öyküsü
26.06.2026 13:21
Sağlık Bakanlığı’ndan yaz tatili uyarıları
26.06.2026 13:21
Müşterinin teslim almadığı siparişi yolda su satan çocuklara verdi
26.06.2026 13:20
Küçükçekmeceli öğrencilerin karne sevinci
26.06.2026 13:17
Sabri Ülker Vakfı, ‘Bilim Elçileri’yle küresel bilim ekosistemine ilham verecek
26.06.2026 13:13
İran: "Hürmüz Boğazı’ndan güvenli geçiş, İran’ın dikkate alınmadan garanti altına alınamaz"
26.06.2026 13:12
Bakan tarih verdi: "LGS sonuçları 10 Temmuz’da açıklanacak"
26.06.2026 13:10