Denizli Büyükşehir Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası coşkuyla başladı
Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından personelin sosyal kaynaşmasını artırmak, kurum kültürünü pekiştirmek ve sporun birleştirici gücünü sahaya yansıtmak amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası’nda gerçekleştirilen açılış programıyla start aldı.
Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından personelin sosyal kaynaşmasını artırmak, kurum kültürünü pekiştirmek ve sporun birleştirici gücünü sahaya yansıtmak amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası’nda gerçekleştirilen açılış programıyla start aldı.
Denizli Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki daire başkanlıklarından 30 takım ve yaklaşık 450 personelin yer aldığı turnuvanın açılışına, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, daire başkanları, idari amirler, takım sorumluları, antrenörler, sporcular ve aileleri katıldı. Tüm takımların sahada yerlerini almasının ardından turnuva, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.

"Amacımız kurum kültürünü ve kardeşliği güçlendirmek"
Açılış konuşmasını gerçekleştiren Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, turnuvanın sadece bir spor organizasyonu değil, aynı zamanda büyük bir aile olmanın göstergesi olduğunu vurguladı. Başkan Çavuşoğlu, "Denizli’mize gece gündüz demeden hizmet veren mesai arkadaşlarımızın bu kez yeşil sahada bir araya gelmesinin mutluluğunu yaşıyoruz. Turnuvamızın temel amacı, birimlerimiz arasındaki iletişimi kuvvetlendirmek, kurum kültürümüzü en üst seviyeye taşımak ve en önemlisi fair-play çerçevesinde sosyal kaynaşmayı sağlamaktır. Sahada rekabet, dışarıda ise her zaman olduğu gibi dostluk ve kardeşlik kazanacaktır" dedi.

"Şehrin kaynaklarına birlikte sahip çıkıyoruz"
Konuşmasında yaklaşık iki buçuk yıldır sürdürdükleri başarılı mesaiye de değinen ve tüm belediye çalışanlarına özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eden Başkan Çavuşoğlu, "Yaklaşık iki buçuk yıldır birlikte çalışıyoruz ve gerçekten çok büyük yollar katettik. Her alanda, her girdiğimiz sokakta herkes Büyükşehir ile ilgili pozitif cümleler kuruyor. Şehrin kaynaklarına birlikte sahip çıkıyoruz; israf noktasında birçok şeyi birlikte başardık. Bizim göremediğimiz, sizin pratik içinde doğru bulduğunuz her fikirde de önümüz açık. Sizinle yol arkadaşlığı yapmak benim için büyük bir mutluluk kaynağı. Turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığımıza ve tüm yöneticilerimize teşekkür ediyor, hepinize başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.

İlk vuruş Başkan Çavuşoğlu’ndan
Konuşmaların ardından açılış maçını yapacak olan takımlar yeşil sahadaki yerlerini aldı. Başkan Çavuşoğlu’nun gerçekleştirdiği başlangıç vuruşu ile turnuvanın ilk müsabakası başladı. Yaklaşık bir buçuk ay boyunca kıyasıya ama bir o kadar da dostane mücadelelere sahne olacak Denizli Büyükşehir Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası, personelin motivasyonunu artırırken Denizli’de sporun ve dostluğun güzel bir örneğini sergileyecek. Turnuvaya, Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki daire başkanlıklarından 30 takım ve yaklaşık 450 personel katılıyor.




Diğer Haberler
İran: "İsrail Lübnan’dan tamamen çekilmeli, aksi takdirde kaçmak zorunda kalacak"
25.06.2026 15:29
Dijital dünyanın sinsi tuzağı
25.06.2026 15:29
Şehit Ali Gaffar Okkan POMEM’de 32. dönem mezuniyet töreni düzenlendi
25.06.2026 15:27
Antalya’da 3D yazıcıyla üretilen yapay resifler denizle buluştu
25.06.2026 15:26
ABD Dışişleri Bakanı Rubio: "(Hürmüz Boğazı) Gemiler hareket etmiyorsa, bu İran ile yaptığımız anlaşmanın doğrudan ihlali olur"
25.06.2026 15:24
Eğitim Bir-Sen: "Güvenli ve sağlıklı eğitim için tatil dönemi iyi değerlendirilmeli"
25.06.2026 15:23
Muş’ta sinema için önemli adım
25.06.2026 15:22
Sivas’ta cami cemaatine aşure ikram edildi
25.06.2026 15:22