Cumayeri’nde Muharrem ayı bereketi
DÜZCE(İHA) – Düzce’nin Cumayeri ilçesi Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu ve MHP İlçe Başkanı Yunus Şeker, mübarek Muharrem ayı vesilesiyle Merkez Cami önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Cumayeri’nde birlik, beraberlik ve paylaşma ruhu, Muharrem ayının bereketiyle yeniden canlandı.
DÜZCE(İHA) – Düzce’nin Cumayeri ilçesi Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu ve MHP İlçe Başkanı Yunus Şeker, mübarek Muharrem ayı vesilesiyle Merkez Cami önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Cumayeri’nde birlik, beraberlik ve paylaşma ruhu, Muharrem ayının bereketiyle yeniden canlandı. Cuma namazı çıkışında Merkez Cami önünde düzenlenen etkinlikte, Cumayeri Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu ve MHP İlçe Başkanı Yunus Şeker kazanların başına geçerek vatandaşlara elleriyle aşure dağıttı.
"Aşure, birlik ve beraberliğimizin simgesi"

Başkan Mustafa Koloğlu, "Muharrem ayı, İslam alemi için içinde barındırdığı tarihi olaylar, sabır ve şükürle çok müstesna bir yere sahiptir. Farklı tatların bir araya gelerek muazzam bir lezzete dönüştüğü aşure, tıpkı bizim gibi birlik, beraberlik ve kardeşlik içinde yaşamanın en güzel simgesidir. Cuma namazı çıkışında hemşehrilerimizle bir araya geldik, aşuremizi paylaştık. Bu mübarek günlerin ilçemize, ülkemize ve tüm İslam alemine bereket, huzur ve hayırlar getirmesini niyaz ediyorum" dedi.

Diğer Haberler
Belediyeden popüler tarihte nikah kıyan çiftlere jest
26.06.2026 16:23
Şahinkaya’da mezuniyet coşkusu ve LGS gururu bir arada yaşandı
26.06.2026 16:23
Çökertme’de Yangın İlk Müdahale Ekip Binası hizmete açıldı
26.06.2026 16:20
Alanya’da hava 32, deniz 26 dereceyi gördü, turistler sahillere akın etti
26.06.2026 16:19
Karne töreninde Muhammed Can Özyıldırım unutulmadı
26.06.2026 16:17
Bursa Büyükşehir’den 17 ilçede aşure ikramı
26.06.2026 16:16
Aşure birliğe sebep oldu, onlarca kişi sofrada buluştu
26.06.2026 16:14
Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü KKTC’de törenle kutlandı
26.06.2026 16:14