Çermik’te yol yapımı gecikti başkan özür diledi
Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde yağışlardan dolayı yol yapımı gecikince, Belediye Başkanı Şehmus Karamehmetoğlu vatandaşlardan özür diledi. Tepe Mahallesi Altınbağlar Küme Evleri Sokak’ta kilitli parke taşı yapımına başlandı.
Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde yağışlardan dolayı yol yapımı gecikince, Belediye Başkanı Şehmus Karamehmetoğlu vatandaşlardan özür diledi.
Tepe Mahallesi Altınbağlar Küme Evleri Sokak’ta kilitli parke taşı yapımına başlandı. Başkan Şehmus Karamehmetoğlu alt yapı çalışmaları dolayısıyla yapımı geciken yolun yapımına bugün itibari ile başlandığını söyledi. Başkan Karamehmetoğlu, bu nedenle mağduriyetler yaşandığını, sürücü ve yayalar için yolu konforlu bir hale getireceklerini, güzel bir yol çalışması ile kendilerini affettirmek istediklerini kaydetti.



Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.
Diğer Haberler
İran: "Serbest bırakılan varlıklar, ülkenin çıkarına olacak şekilde kullanılacaktır"
23.06.2026 12:58
Kapadokya’da ‘güzel atlar’ görücüye çıkacak
23.06.2026 12:57
Bakan Göktaş: "Aile değerlerini reyting malzemesine dönüştüren, kültürümüzü trend listelerine kurban edenlerle mücadelemiz sürecektir"
23.06.2026 12:56
Berlin’de Ankara’daki NATO zirvesine hazırlık toplantısı
23.06.2026 12:55
Düzce Fenerbahçeliler Derneği’nden, takıma coşkulu karşılama hazırlığı
23.06.2026 12:54
Oscar ödüllü filme ilham veren Mehmet Ali Enhas vefat etti
23.06.2026 12:54
Fenerbahçe Beko, Khem Birch ile yollarını ayırdı
23.06.2026 12:53
Manisa’da yangın riskine karşı yabani otlar temizleniyor
23.06.2026 12:51